Thursday 7 March 2013

RAWATAN GURAH BANTU ATASI HIDUNG BERAIR, SELSEMA DAN BERKAHAK


 
Keadaan cuaca pada hari ini adalah tidak menentu dan kerap hujan sejak kebelakangan ini.  Pasti ramai di antara anda tidak kira lelaki mahupun wanita, kanak-kanak, remaja atau dewasa ada mengalami masalah hidung berair atau selsema.  Sukar tidur kerana hidung tersumbat, berkahak serta tidur berdengkur.

Bagi mengatasi masalah tersebut, anda dicadangkan untuk buat rawatan gurah bagi mengeluarkan lendir di dalam dada anda.  Kaedah ini menggunakan rebusan akar kayu herba yang dicampurkan dengan madu.  Proses ini mengambil masa selama 45 minit.  InsyaAllah, anda akan berasa ringan, dada terasa lapang dan masalah hidung dapat diatasi.

Untuk sebarang pertanyaan atau temujanji sila hubungi Pn Nott di 019-285 2849. Pusat rawatan kami terletak di Section 7, Shah Alam.

Caj Rawatan Gurah:  RM50/sesi/45 minit @ layari
www.rawatanterapigurah.blogspot.com

Rasulullah SAW pernah bersabda: "Celaka kamu, jangan kamu bunuh anak-anak kamu. Wanita mana pun yang anaknya diserang penyakit uzrah atau sakit di kepala hendaklah mencari qisth india, dicampur dengan air lalu digunakan sebagai GURAH". Lalu Aisyah menyuruh agar dicarikan bahan tersebut untuk digunakan sebagai GURAH pada bayi tersebut, lalu bayi itu sembuh...(Diriwayatkan dari Abu Ubaidah)

No comments:

Post a Comment