Thursday 7 March 2013

ALHAMDULILLAH...KAMI TELAH BERTUNANG


Sebelum ini ada sepasang adik-beradik yang datang untuk mendapatkan rawatan aura seri pada 6 bulan yang lepas.  Si abang dahulunya sukar melupakan kekasih lama manakala si adik tidak mudah kekal di dalam sesebuah perhubungan.

Apabila rawatan ruqyah dijalankan si adik mengalami masalah gangguan yang teruk, manakala si abang hanya terasa bisa-bisa di badannya.  Setelah menjalani 2 kali rawatan aura seri, beberapa kali rawatan ruqyah dan berbekam akhirnya dengan berkat Allah SWT alhamdulillah mereka semakin pulih, lebih ceria dan semakin sihat.

Kini, kedua adik-beradik tersebut telah bertemu jodoh dan bertunang pada bulan yang lepas.  Sesungguhnya jodoh adalah rahmat dan juga ujian dari Allah SWT. Setiap ujian yang Allah bagi pasti ada hikmahnya.  Semakin Allah sayang kepada seseorang hambanya, semakin kuat ujian buatnya.  Kita hanya berusaha jodoh dan pertemuan adalah dari Allah SWT jua.

Pelanggan yang inginkan rawatan sila walk-in ke pusat rawatan kami dengan membawa sebotol besar air mineral, 9 kuntum bunga rose dan juga 9 biji limau nipis. Untuk sebarang pertanyaan atau temujanji sila hubungi Pn Nott di 019-285 2849 (Shah Alam).

Caj Rawatan Aura Seri: RM50/sesi (PERCUMA 1 botol toner aura seri)

Firman ALLAH SWT : "Dan kami turunkan dari Al-Quran (sesuatu) yang menjadi penawar dan rahmat bagi orang yang beriman, sedangkan bagi orang yang zalim (Al-Quran itu) hanya akan menambah kerugian" Al Isra 82

No comments:

Post a Comment