Sunday 24 March 2013

GURAH BAIK PADA WAKTU MALAM


 
Bagi mereka yang inginkan rawatan gurah bagi mengatasi masalah seperti resdung, gatal-gatal pada muka, berjerawat, masalah berkahak, selsema, batuk, sakit kepala, mata rabun, tidur berdengkur dan asma bolehlah hubungi kami untuk temujanji anda.

Waktu yang sesuai untuk rawatan ini adalah pada waktu malamPada waktu itu cuaca sejuk, nyaman dan tidak bising.  Ini memberi ketenangan ketika gurah dilakukan dan memudahkan proses gurah berjalan dengan lancar.  Pesakit perlulah di dalam keadaan yang tenang, tidak gelisah atau kepanasan.

Untuk sebarang pertanyaan atau temujanji sila hubungi Pn Nott (Gurah Wanita) di 019-285 2849 atau Muallij Ahmad di 019-307 9883 (Gurah Lelaki).

Caj Rawatan Gurah: RM50 / 45 minit / 3 bulan sekali

Rasulullah SAW pernah bersabda: "Celaka kamu, jangan kamu bunuh anak-anak kamu. Wanita mana pun yang anaknya diserang penyakit uzrah atau sakit di kepala hendaklah mencari qisth india, dicampur dengan air lalu digunakan sebagai GURAH". Lalu Aisyah menyuruh agar dicarikan bahan tersebut untuk digunakan sebagai GURAH pada bayi tersebut, lalu bayi itu sembuh...(Diriwayatkan dari Abu Ubaidah)

No comments:

Post a Comment