Wednesday 20 March 2013

BEKAM WAJAH - PERTAMA KALI


  
 
Semalam saya telah menerima satu kunjungan daripada seorang pesakit wanita.  Wanita ini mengalami masalah berjerawat di muka serta gatal-gatal di hidungnya.  Pada mulanya beliau agak sedikit gusar jika terasa sakit ketika berbekam di wajah.  

Untuk rawatan kali pertama beliau telah memilih untuk berbekam di kedua pipi kiri dan kanan terlebih dahulu.  Banyak darah kotor yang keluar.  Apabila selesai berbekam beliau terasa sedikit ringan di bahagian pipi beliau.  Beliau juga mengatakan bahawa tidaklah sakit berbekam di pipi seperti yang diberitahu oleh orang lain.  Beliau nekad untuk meneruskan rawatan seterusnya pada 2 minggu lagi.  InsyaAllah saya akan cuba updatekan perkembangan terkini rawatan bekam wajah beliau pada masa akan datang.

Untuk sebarang pertanyaan atau temujanji sila hubungi Pn Nott (Jurubekam Wanita) di 019-285 2849.

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.  

Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A.)

No comments:

Post a Comment