Tuesday 5 February 2013

SAKIT KEPALA KERANA STRES

Seringkali kita mengalami sakit kepala di bahagian belakang kepala dan leher.  Ini adalah petanda anda terkena sakit kepala kerana tekanan atau 'STRES'.  Selalunya bahagian yang sakit tidak melibatkan satu bahagian sahaja.  Kekerapan sakit kepala ini ada yang berhari-hari, berminggu kemudia berasa lega sekejap sahaja dan serangan akan berulang kembali.  Sakit kepala ini terasa seperti sesuatu yang menekan kuat di bahagian yang sakit tetapi tidak berdenyut dan tidak demam. 

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.   

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

Caj Rawatan Gurah:  RM50/sesi/45 minit @ layari www.rawatanterapigurah.blogspot.com

Rasulullah SAW pernah bersabda: "Celaka kamu, jangan kamu bunuh anak-anak kamu. Wanita mana pun yang anaknya diserang penyakit uzrah atau sakit di kepala hendaklah mencari qisth india, dicampur dengan air lalu digunakan sebagai GURAH". Lalu Aisyah menyuruh agar dicarikan bahan tersebut untuk digunakan sebagai GURAH pada bayi tersebut, lalu bayi itu sembuh...(Diriwayatkan dari Abu Ubaidah)

No comments:

Post a Comment