Wednesday 20 February 2013

BERBEKAM PENTING UNTUK TINGKATKAN KECERGASAN DAN DAYA TAHAN KARDIOVASKULAR


   
Jika kita boleh bekerja keras tetapi tidak boleh bertahan untuk jangka masa yang panjang, itu bermakna anda tidak mendapat bekalan tenaga yang cukup.  Jantung, darah dan paru-paru anda tidak efisyen.  Sekiranya darah dapat dibekalkan dengan oksigen secara sempurna dan jantung kuat untuk mengepam darah terserbut ke seluruh badan, anda akan mempunyai kecergasan dan daya tahan kardiovaskular.

Rawatan bekam baik untuk peningkatan daya tahan kardiovaskular anda. Dengan berbekam dapat mengeluarkan darah kotor yang terhasil daripada pemakanan harian kita.  Darah kotor yang keluar selalunya berwarna kehitaman, bertali, berlendir atau berbuih.  Selain itu, masalah seperti angin turut dapat diatasi apabila cup bekam yang dibekam berwap atau darah berbuih.  Darah kotor yang keluar mengandungi urid acid, lemak, kolesterol, toksin dan angin.

Untuk sebarang pertanyaan atau temujanji sila hubungi Pn Nott di 019-285 2849.

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.   

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

No comments:

Post a Comment