Sunday 9 September 2012

TIPS TIDUR YANG SIHAT


Tidurlah dengan cara yang sihat. Tidurlah antara 4jam - 8jam sehari dengan berbaring di sebelah kanan dengan suasana yang gelap.  Jangan tidur selepas subuh dan selepas asar.  Anda digalakkan tidur sejenak di waktu siang. Waktu tersebut adalah waktu tidur yang berkualiti. Mulakan dan akhiri tidur kita dengan doa.  Rasulullah SAW menganjurkan kita untuk membaca surah Al-Fatihah, Al-Ikhlas, An-Nas, Al-Falaq dan ayat terakhir surah Al-Baqarah sebelum tidur.

Untuk mendapatkan tidur yang memuaskan anda juga boleh datang berbekam dengan kami. Anda boleh buat bekam stress bagi meringankan badan untuk 10point di belakang badan.  Ramai pesakit yang datang suka dengan point berbekam ini dan badan mereka terasa ringan dan tidur mereka juga menjadi lebih berkualiti.

"Dialah yang menjadikan malam untuk kamu sebagai pakaian dan tidur untuk berhenti rehat, serta menjadikan siang untuk keluar mencari rezeki."  Surah Al-Furqan, Ayat 47.

Caj rawatan: 1cup=RM5 dan jika melebihi 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri kepada wanita yang berbekam di PJ dan Shah Alam sahaja.
 
Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A.)

No comments:

Post a Comment