Saturday 15 September 2012

SIHIR PENUNDUK DAN AKIBATNYA

  
Sihir penunduk hampir sama dengan sihir pengasih.  Ia bertujuan agar mangsa yang disihir akan sentiasa tunduk dan patuh serta tidak berani bersuara dan mematuhi arahan orang yang mengenakan sihir kepadanya.  

Selalunya digunakan oleh si isteri terhadap suaminya, kekasih perempuan kepada kekasih lelaki atau suami orang.  Contoh sihir penunduk yang digunakan ialah nasi tangas atau lebih dikenali sebagai nasi kangkang.  Ada juga yang digunakan oleh majikan untuk menundukkan pekerjanya supaya takut dan patuh kepada arahannya.

Sihir penunduk boleh mengakibatkan mangsa akan jatuh sakit, sihir yang dikenakan akan menjadi sebaliknya contohnya menyihirkan si suami agar lebih kasih tetapi menjadi sebaliknya iaitu bertambah benci. Sihir ini juga boleh mengakibatkan mangsa membenci ibu bapa mertua dan adik-beradik ipar duai.

Rasulullah SAW bersabda: "Sesungguhnya tawar jampi, tangkal azimat, ilmu guna-guna (ilmu pengasih untuk menambatkan hati suami kepada isterinya atau hati isteri kepada suaminya) adalah syirik."  Riwayat Abu Daud dan Imam Ahmad .   

Selain buat rawatan ruqyah untuk membatalkan sihir, anda juga boleh buat rawatan aura seri untuk memulihkan aura positif di dalam diri anda.  InsyaAllah anda akan kembali pulih, bersemangat, berseri dan lebih tenang dan gembira.

Caj Rawatan Aura Seri: RM50/sesi. Sila bawa 1botol air mineral 1.5liter, 9 biji limau nipis dan 9 kuntum bunga. PERCUMA 1 botol toner aura seri untuk WANITA di PJ dan Shah Alam.

No comments:

Post a Comment