Wednesday 19 September 2012

SIHIR PENGUNCI ATAU PENGIKAT DAN AKIBATNYA


    
Sihir ini selalunya terjadi kepada kaum lelaki di mana nafsu seks mangsa telah dikunci atau diikat tanpa disedari.  Contohnya, seorang suami tidak dapat bergaul dengan isteri disebabkan masalah pada alat sulitnya.  Pada awalnya pesakit mungkin menganggap kelemahannya itu disebabkan oleh aktiviti seks yang berlebihan, stress, kerja berat atau gangguan fikiran.

Mungkin digunakan oleh mereka yang cemburukan dengan kebahagiaan mangsa, ingin membalas dendam kepada mangsa kerana pernah menolak cinta mereka, tidak ingin berkongsi kasih dengan si mangsa atau ingin mengawal mangsa yang suka bermain perempuan.

Pada suatu ketika dahulu pernah Rasulullah SAW disihir oleh Labid Ibnu Al-A'sam. Baginda telah disihir dengan sihir A-Rabt.  Banginda telah menghadapi masalah selama 40 hari tidak dapat bersatu dengan isteri-isteri baginda.  Lalu Allah SWT telah mengutuskan malaikat untuk memberitahu kepda baginda bahawa baginda telah disihir.

Sihir jenis ini jika tidak diubati dengan segera boleh mengakibatkan penceraian.  Selalu terjadi kepada pasangan yang baru berkahwin. 

Selain buat rawatan ruqyah untuk membatalkan sihir, anda juga boleh buat rawatan aura seri untuk memulihkan aura positif di dalam diri anda.  InsyaAllah anda akan kembali pulih, bersemangat, berseri dan lebih tenang dan gembira.

Caj Rawatan Aura Seri: RM50/sesi. Sila bawa 1botol air mineral 1.5liter, 9 biji limau nipis dan 9 kuntum bunga. PERCUMA 1 botol toner aura seri untuk WANITA di PJ dan Shah Alam.

No comments:

Post a Comment