Monday 10 September 2012

SIHIR PENGASIH DAN AKIBATNYA

 
Sihir ini bertujuan agar yang disihir mengasihi seseorang sama ada tukang sihir sendiri atau orang yang mengupahnya.  Bahan-bahan yang selalu digunakan adalah seperti minyak cenduai, minyak senyonyong, minyak dagu, pakaian, bahan yang dijampi untuk makanan atau minuman, simpulan atau patung.

Orang yang disihir akan menjadi 'obsess' kepada yang menyihirnya sehingga boleh membawa kepada keinginan untuk bertemu dan melakukan perbuatan yang terkutuk.

Tanda-tanda sihir pengasih ialah perubahan sikap yang drastik, timbul perasaan sayang, cinta dan rindu yang tidak tertahan sehingga mengganggu emosi serta sanggup melakukan apa sahaja seperti yang dikehendaki.

Sabda Rasulullah SAW yang diriwayatkan oleh Sayidatina Safiyyah RA: Terjemahannya: "Sesungguhnya jampi mantera (yang tidak Islam) dan tangkal-tangkal serta ilmu pengasih adalah syirik."

Selain buat rawatan ruqyah untuk membatalkan sihir, anda juga boleh buat rawatan aura seri untuk memulihkan aura positif di dalam diri anda.  InsyaAllah anda akan kembali pulih, bersemangat, berseri dan lebih tenang dan gembira.

Caj Rawatan Aura Seri: RM50/sesi. Sila bawa 1botol air mineral 1.5liter, 9 biji limau nipis dan 9 kuntum bunga. PERCUMA 1 botol toner aura seri untuk WANITA di PJ dan Shah Alam.

No comments:

Post a Comment