Wednesday 19 September 2012

SIHIR GUNA-GUNA DAN AKIBATNYA

Sihir guna-guna juga turut dikenali sebagai sihir percintaan untuk menguatkan atau menambahkan rasa cinta atau kasih sayang bagi pasangan suami isteri, lelaki dan perempuan yang belum berkahwin agar berpanjangan. Barang yang selalu digunakan adalah seperti minyak senyonyong dan minyak dagu yang telah dipuja.

Tanda yang dapat dilihat pada mangsa ialah timbul perasaan cinta yang keterlaluan sehingga sukar untuk mengawal perasaan cinta yang sedang membuak itu.  Keinginan berlebihan untuk melakukan seks juga tidak dapat dibendung walaupun tanpa ikatan yang sah.  Sukar untuk mengawal rasa cintanya dan rindu bayang yang berlebihan.  Selain itu, mangsa yang disihir akan kelihatan seperti patuh dan taat kepada perintah orang yang menyihirnya.

Selain buat rawatan ruqyah untuk membatalkan sihir, anda juga boleh buat rawatan aura seri untuk memulihkan aura positif di dalam diri anda.  InsyaAllah anda akan kembali pulih, bersemangat, berseri dan lebih tenang dan gembira.

Caj Rawatan Aura Seri: RM50/sesi. Sila bawa 1botol air mineral 1.5liter, 9 biji limau nipis dan 9 kuntum bunga. PERCUMA 1 botol toner aura seri untuk WANITA di PJ dan Shah Alam.

No comments:

Post a Comment