Monday 10 December 2012

SENGGUGUT DAN HAID TIDAK TERATUR SEGERA BERBEKAM


Bagi kaum wanita yang mengalami masalah senggugut dan haid tidak teratur anda disyorkan berbekam 2 minggu sekali, bagi membuang segala darah kotor serta melancarkan semula sistem peredaran darah di kawasan organ peranakan  .Masalah senggugut selalu terjadi pada kaum wanita yang belum berkahwin dan ini akan menyebabkan sakit perut yang ekstrem sehingga menyebabkan mereka moody dan mudah marah. Bagi kaum wanita yang sudah berkahwin tetapi sistem haid tidak teratur, untuk jangka masa panjang akan menyebabkan mereka sukar hamil.  Titik bekam utuk mengatasi masalah ini ialah berbekam di kawasan pinggang, pinggul serta bawah pusat, InsyaAllah sembuh..

Harga caj bekam kami adalah termurah di pasaran iaitu RM5/cup dan anda akan dapat 2 barang percuma iaitu sebotol toner aura seri dan minyak kasturi ruqyah.

Caj rawatan: 1cup=RM5
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.

Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A.)

No comments:

Post a Comment