Monday 17 December 2012

AMALAN RUQYAH DAN BERBEKAM 2 MINGGU SEKALI MENYEMBUHKAN PENYAKIT GANGGUAN JIN

Kepada pesakit yang menderita dengan pelbagai penyakit gangguan jin disyorkan untuk ruqyah dan berbekam 2minggu sekali sebanyak 3x sesi, InsyaAllah penyakit gangguan jin anda akan makin berkurangan.  

Rasulullah SAW 1400 tahun dahulu pernah berbekam di kepala menggunakan tanduk bagi menyembuhkan penyakit sihir beliau angkara ahli sihir yahudi laknatullah.  Titik bekam disyorkan dibahagian kepala, tengkuk dan tempat yang sakit akibat penyakit gangguan jin tersebut.

Herba tambahan yang perlu diambil ialah makan Habbatussawda 1biji pagi dan 1biji petang selama sebulan, IinsyaAllah sembuh.

Caj rawatan bekam: 1cup=RM5
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.
 
Sabda RASULULLAH SAW: “Kesembuhan itu berada pada tiga hal, iaitu minum madu, sayatan pisau bekam dan sundutan dengan api panas (kay). Sesungguhnya aku melarang ummatku berubat dengan kay” Hadis Sahih Al-Bukhari

Sabda RASULULLAH SAW : "Sesungguhnya Al-Habbatus Sauda boleh menyembuh segala penyakit kecuali Al-Sam".Aku bertanya "Apakah Al-Sam itu?,baginda menjawab, Al-Sam itu ialah maut" Hadis Sahih Al-Bukhari

No comments:

Post a Comment