Thursday 21 June 2012

RAWATAN BEKAM OVERHAUL - BEKAM KESIHATAN

Rawatan bekam darah ini melibatkan 22cup di seluruh titik badan bagi meringankan badan dan menyegarkan keseluruhan badan secara maksimum serta menyembuhkan masalah kebas kaki.  

Apabila berbekam, secara tak langsung akan meningkatkan sistem antibodi tubuh badan. Organ tubuh yang mengalami infeksi kuman penyakit dapat sembuh secara automatik kerana tubuh memproduksi zat antibodi yang mampu membunuh kuman penyakit yang membahayakan. Jika organ tubuh sudah bebas dari sebarang infeksi penyakit maka tubuh pun akan sihat kembali seperti biasa.

Sila hubungi kami dengan segera untuk temjuanji rawatan bekam anda dan dapatkan PERCUMA 1 botol toner aura seri untuk muka anda.  Terhad kepada WANITA yang membuat rawatan bekam di PJ dan Shah Alam sahaja.
 
PJ - NOTT 019-285 2849 @ SHAH ALAM - INTAN 019-430 8836

Sabda RASULULLAH SAW: “Kesembuhan itu berada pada tiga hal, iaitu minum madu, sayatan pisau bekam dan sundutan dengan api panas (kay). Sesungguhnya aku melarang ummatku berubat dengan kay” Hadis Sahih Al-Bukhari
 
Firman ALLAH SWT : "Dan kami turunkan dari Al-Quran (sesuatu) yang menjadi penawar dan rahmat bagi orang yang beriman, sedangkan bagi orang yang zalim (Al-Quran itu) hanya akan menambah kerugian" AL-ISRA 82

No comments:

Post a Comment