Tuesday 5 June 2012

RAWATAN AURA SERI RM50

RAWATAN AURA SERI DI TEMPAT KAMI RM50

 
Rawatan aura seri ini menggunakan ayat suci Al Quran as-syifa yang dibacakan pada air mineral, 9 biji limau nipis, 9 kuntum bunga dan badan pesakit.
 
Khasiat kaedah rawatan aura seri ini dapat memberikan aura positif dan menyingkirkan segala aura negatif pada badan, menaikkan seri wajah, wajah tidak kusam lagi, menghilangkan sakit pening kepala, meringankan/menyegarkan badan, mudah dapat jodoh, fokus pada kerjaya dan mudah disenangi masyarakat serta menyembuhkan masalah sihir/saka.
 
Pesakit yang inginkan rawatan ini di tempat kami, sila bawa sebotol air mineral, 9 biji limau nipis & 9 kuntum bunga (seeloknya yang berlainan jenis dan wangi).

RAWATAN AURA SERI JARAK JAUH RM50
RAWATAN AURA SERI JARAK JAUH RM50
Bagi kaum wanita yang sukar untuk datang berjumpa perawat, anda boleh mendapatkan rawatan aura seri di rumah masing-masing. Bahan-bahan yang perlu disediakan ialah:-
  • 1 botol air mineral
  • 9 biji limau nipis
  • 9 kuntum bunga (seeloknya berlainan jenis dan wangi) dan
  • h/p yang di lengkapi dengan loudspeaker.
Sebelum itu anda dikehendaki bank-in RM50 ke akaun Maybank 106053051403 - Wan Intan Mastura, kemudian anda smskan butiran bayaran kepada saya 019-430 8836 untuk tetapkan masa rawatan.  Setelah ditetapkan hari dan masa, anda perlu menelefon kami dan tempoh bagi terapi ruqyah aura seri adalah di antara 10minit - 15minit.  
 
Firman ALLAH SWT : "Dan kami turunkan dari Al-Quran (sesuatu) yang menjadi penawar dan rahmat bagi orang yang beriman, sedangkan bagi orang yang zalim (Al-Quran itu) hanya akan menambah kerugian" AL-ISRA 82

No comments:

Post a Comment