Friday 25 January 2013

BEKAM MUKA BEKAM KECANTIKKAN

Kepada mereka yang mengalami masalah muka berjerawat, gatal-gatal kerana resdung, muka suram dan tidak berseri bolehlah buat rawatan bekam muka atau bekam kecantikkan.  Sebanyak 2 - 6 cup akan digunakan mengikut kehendak dan keperluan masalah pesakit.  Darah kotor yang keluar selalunya berwarna kehitaman, pekat berlendir atau bertali dan berbuih.  

Kebanyakkan pesakit selepas berbekam berasa muka lebih ringan, jerawat berkurangan, sakit kepala berkurangan, gatal-gatal di muka hilang dan wajah kembali berseri.  Untuk menambahkan seri muka, anda boleh beli Toner Aura Seri kami yang telah dibacakan doa.  InsyaAllah kulit muka anda akan kembali pulih segar, licin dan berseri.

Anda tidak digalakkan untuk mengambil minuman berkafein, mengurangkan makanan berlaut, daging dan ayam di dalam tempoh rawatan. 

Caj rawatan bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.    

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

No comments:

Post a Comment