Wednesday 30 May 2012

KHASIAT MINYAK ZAITUN DARA


Minyak zaitun dara boleh di dapati dengan mudah di semua hypermarket yang berhampiran rumah anda.Caranya beli sebotol dan buka penutupnya serta bacakan ayat lazim seperti Al-Fatehah, Kursi dan 3Qul kemudian tiupkan 10 saat pada minyak tersebut.
  1. Bagi merawat bayi menangis malam kerana disakat syaitan, sapukan sedikit minyak zaitun pada dahi dan di kedua-dua cuping telinga bayi tersebut, InsyaAllah bayi tidak menangis lagi.
  2. Bagi merawat gatal-gatal atau sebarang penyakit kulit, sapukan pada tempat yang bermasalah sebanyak 3x sehari dan InsyaAllah sembuh.
  3. Bagi merawat anggota badan yang sakit akibat gangguan jin, sapukan juga 3x sehari pada tempat yang sakit.
  4. Bagi merawat penyakit yang berkaitan organ dalaman seperti gastrik, masalah hati, pankreas, ginjal mahupun buasir, minum sesudu minyak zaitun sebanyak 2x sehari, InsyaAllah sembuh.
Rasulullah SAW pernah bersabda:-
 
"Makan minyak zaitun dan urut dengannya ke seluruh badan kerana ia adalah dari pohon yang suci", diriwayatkan oleh hazrat Sayyed Al-Ansari

”Ada minyak zaitun, makanlan, urut seluruh badan kerana ia berkesan untuk buasir", diriwayatkan oleh hazrat Al-Qama bin Amir

No comments:

Post a Comment