Wednesday 30 January 2013

HINDARI JERAWAT DENGAN BERBEKAM

Kehadiran jerawat sukar untuk dihalang namun untuk mengatasi masalah tersebut anda bolehlah buat rawatan bekam di muka dan badan yang bermasalah jerawat.
Photo: customer baru lepas buat bekam muka...
Gambar di atas adalah gambar salah seorang pelanggan kami yang telah datang berbekam untuk kali ke-2 pada minggu lepas bagi mengatasi masalah jerawat di muka (pipi dan dagu) serta di dahi beliau.  Darah kotor yang keluar adalah berwarna kehitaman dan hampir pekat seperti berjeli.  Malah di dahi beliau apabila dibekam mengeluarkan darah yang berbuih disebabkan masalah angin kerana sakit kepala.  Kini alhamdulillah jerawat beliau telah beransur kurang dan beliau telah diberikan beberapa tips dan nasihat sebelum pulang.  

Kesan bulat, lebam dan bekas cucuk jarum akan beransur hilang dari 3-7 hari bergantung kepada kulit muka masing-masing ada yang cepat sembuh dan ada yang perlu mengambil masa untuk sembuh.  Bagi mereka yang ingin cepat sembuh kekerapan untuk datang berbekam adalah selama 2minggu sekali sehingga sembuh.

Untuk temujanji rawatan atau pertanyaan sila hubungi Pn Nott di 019-285 2849 (Shah Alam). 

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.   

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

No comments:

Post a Comment