Tuesday 14 May 2013

BEKAM UNTUK URID ACID DAN KOLESTEROL TINGGI



Luahan pesakit wanita pada 2 minggu lepas:

"Nott, bulan lepas akak ada pergi check dengan doktor sebab sakit kepala yang amat sangat. Doktor cakap urid acid dan kolesterol akak tinggi sangat. Sebab tu akak nak buat bekam.  Tahun lepas akak pernah buat bekam tapi di tempat lain dan memang berkesan. Tapi kali ni akak nak bekam di sini pula sebab dekat dengan rumah akak".

Setelah berbekam ternyata darah kotor yang keluar amatlah pekat, berlendir besar, berwarna merah gelap.  Pesakit ini telah memulakan rawatan bekam overhaul pada minggu pertama. Pada minggu kedua beliau telah mencuba untuk point rawatan bekam migrain / kencing manis / darah tinggi pula serta 4 point lagi di peha dan betis beliau.

Beliau nekad untuk datang berbekam setiap minggu sebelum temujanji dengan doktor beliau pada hujung bulan Mei ini.  Semoga usaha beliau setelah berbekam akan mendatangkan hasil yang baik serta memulihkan kesihatan beliau dengan izin-Nya.

Kepada kaum wanita yang ingin berbekam di Section 7, Shah Alam sila hubungi Pn Nott di 019-285 2849 untuk temujanji anda.

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam/Puncak Alam/PJ sahaja.  

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

No comments:

Post a Comment