Wednesday 3 April 2013

ADUHHHHH GATALNYA...

Sekiranya anda ada mengalami masalah gatal-gatal dengan tiba-tiba, alahan atau jangkitan pada kaki, tangan, badan atau seluruh badan atau sebahagiannya sahaja sila dapatkan rawatan doktor dengan segera.

Jika masih berlanjutan dan ingin cuba dengan kaedah rawatan tradisional sila datang ke pusat rawatan kami di Seksyen 7 Shah Alam.  Sila bawa 1.5liter air mineral, 1 botol minyak zaitun (botol kecil pun boleh) dan pesakit.  Perawat kami akan bacakan ruqyah kepada pesakit dan bahan yang dibawa bersama.
Pesakit digalakkan untuk buat bekam di sekitar tempat yang bermasalah.  Ini bagi mengeluarkan darah kotor dan menyembuhkan gatal pada kulit tersebut.  InsyaAllah...

Untuk sebarang pertanyaan atau temujanji sila hubungi Pn Nott (Jurubekam Wanita) di 019-285 2849 atau Muallij Ahmad di 019-307 9883 (Jurubekam Lelaki).

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam/Puncak Alam/PJ sahaja.  
Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

No comments:

Post a Comment