Sunday 10 February 2013

BEKAM OVERHAUL MERAWAT MASALAH BISUL


   
Malam tadi saya telah terima satu SMS maklumbalas (8 Feb 2013, 10.30pm) daripada seorang pesakit wanita.  Beliau telah mendapatkan rawatan Bekam Overhaul (22 cup=RM110) pada 2 hari sebelum ini.  Beliau mengadu ada masalah bisul yang masih tidak pulih, masalah kebas-kebas kaki tangan serta badan yang lenguh-lenguh.

SMS Pesakit Wanita:-

"Salam Nott, ni akak yang pi buat bekam 2 hari sudah. Alhamdulillah hari ni baru akak rasa badan dah segar.  2 hari lepas memang down giler lepas buat tu...rasa lemah sangat.  Bisul akak pun dah kecut.  Kaki yang kebas pun dah kurang dan tak lenguh lagi.  Subhanallah patut ler bekam ni sunnah Rasulullah!  Amazing.  2 minggu lagi akak nak pi buat lagi ye.  Tido jangan citer nyenyak giler dan ramai tegur muka berseri ye...I pakai toner aura tu kot...hehe...tq Nott".

Alhamdulillah dan bersyukur kepada Allah SWT yang telah memudahkan masalah pesakit ini.  Kepada mereka yang mempunyai sebarang pertanyaan atau ingin buat temujanji sila hubungi Pn Nott di 019-285 2849 dengan segera.

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.    

Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A.) 

No comments:

Post a Comment