Monday 19 November 2012

RAWATAN BEKAM ATASI MASALAH PENYAKIT WANITA 40-an

Bagi penyakit-peyakit seperti hipertensi, kencing manis, darah tinggi, penyakit jantung dan sebagainya pastinya memerlukan perubatan moden untuk proses penyembuhan dan pencegahan.

Tetapi, dengan rawatan berbekam juga anda mampu menghindari daripada terjebak dengan penyakit-penyakit ini dan kembali sembuh. Kebanyakkan pesakit yang telah berbekam untuk beberapa kali sesi rawatan dan mengikut nasihat yang telah diberikan telah kembali pulih.  Apabila berjumpa dengan doktor untuk temujanji seperti kencing manis, darah tinggi dan penyakit jantung, kesihatan pesakit telah menunjukkan tahap positif dengan segera berbanding dengan tempoh baik jangkaan yang diberikan oleh doktor mereka.

Oleh itu, segeralah hubungi kami untuk temujanji anda.  Jangan biarkan penyakit anda terus merebak.  Semasa berbekam darah kotor yang dikeluarkan mengandungi angin, urid acid, lemak dan toksin.  InsyaAllah, anda akan kembali sembuh. 

Caj rawatan: 1cup=RM5
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

No comments:

Post a Comment